PRODUCTEN DIE GEKOCHT WORDEN TIJDENS DE OPHEFFINGSUITVERKOOP KUNNEN NIET GERUILD EN/OF RETOUR WORDEN GENOMEN. KORTING GELDT ALLEEN VOOR PRODUCTEN DIE OP VOORRAAD ZIJN. ER KAN NIET WORDEN NABESTELD.
Service zit in ons DNA.
Service leveren is geen keuze, voor ons is het vanzelfsprekend. We kunnen niet anders en doen dan ook dagelijks ons best om jou zo goed mogelijk te helpen. Daarom besteden we veel tijd aan het selecteren, testen, omschrijven en verpakken van onze producten. Wij waarderen het dat jij voor ons kiest en willen dat jij steeds weer blij wordt van ons.
Is er toch iets niet helemaal duidelijk?
We beantwoorden vragen het liefst op het moment dat jij ze hebt. Veel informatie vind je daarom al op deze website. Als je een vraag hebt waarop je geen antwoord kunt vinden kun je ons mailen op support@firstlayer.nl of stuur via Twitter een berichtje aan @firstlayershop. Probeer zo goed mogelijk aan te geven waar je een vraag of opmerking over hebt, dat vinden we fijn! Jouw informatie helpt ons bij het beantwoorden van de vraag of het verder verbeteren van onze service.