Geplaats op juli 26, 2016 om 15:45
Ik. Kan. Niet. Kiezen. Hoe groter het aanbod, hoe kleiner de kans dat ik iets koop en daar ook blij van word. Er is een naam voor mijn aandoening. Ik 'lijd' aan keuzestress (light)
Keuzestress is een vorm van stress die veroorzaakt wordt doordat iemand overspoeld wordt met informatie die overwogen moet worden om een 'goede' keuze te kunnen maken.
Een beetje keuzestress is lekker. Het behoedt je van impulsaankopen. Je houdt geld over voor andere leuke dingen. Toch is het soms ronduit lastig. Dan wil ik echt een aankoop doen. want nodig enzo. Maar de drempel is (te) hoog. In het beste geval loop ik dan naar buiten met een aankoop waarvan ik me afvraag of het wel het juiste was. Niet het lekkere gevoel dat ik kado hoop te krijgen bij mijn nieuwste aanwinst.
Less is more.
Ik vind keuzestress stom, overbodig en wil niet bijdragen aan het bestaan ervan. Daarom is FirstLayer een webshop met een missie. Wij wijzen de weg, zodat jij niet zult verdwalen in Beenmodeland. Wij hebben een ultra strenge productselectie. Ons aanbod blijft daardoor te overzien is en iedere keuze is een goede. (Hoera!)
FirstLayer is een winkel waar je doorheen kunt vliegen; businessclass of economy, we hebben het alle twee... Je zult vinden wat je zoekt. We doen niet aan onnodig geneuzel, pakken alles mooi, maar discreet in, berekenen geen verzendkosten. Je krijgt gewoon fijne service en een goed gevoel metzonder stress. Lekker toch?